PDA

Zobacz pełną wersję : Gdy świat się chwieje

Strony : [1] 2

Nie zarejestrowany
24-09-06, 19:58
a czy może ktoś mi podać link do takich ćwiczeń usprawniających błędnik ??

Nie zarejestrowany
12-05-07, 10:43
W związku z tematem to mnie przytrafiło się coś dziwnego otóż: Wstałem rano i o dziwo miałem r\takie zawroty kłowy jak bym był w wirówce. Wezwałem lekarza i dał mi skierowanie do neurologa. Neuroog stewierdził zapalenie więzadeł kręgowych. Przepisał mi leki i powiedział że taki stan może utrzymywać się jeszcze przez kilka dni. Minęły 3 dni, tabletki biorę regularnie, a tu nic. Poprostu jestem załamany. To stało się z dnia na dzień. Zawroty głowy jak były tak są ustały jedynie wymioty. Dosłownie nie wiem co robić. eki które biore to: Torecan, Betaserc i Flunarizinum. Przypominam sobie że kilka dni przed tymi obiawami bylem narażony na przeciąg w budynku. Pracuję jako grafik komputerowy więc jestem skazany na kilkugodzinne siedzenie w tej samej pozycji często z ścierpniętą szyią. Dosłownie nie wiem. Czu jest to wogóe do wyleczenia bo nie wuobrażam sobie żyć tak dalej bo to koszmar (wiecznie pijany).

Nie zarejestrowany
18-06-07, 22:07
18.06.2007r więc trochę czasu upłynęło po wpisie Andrzeja - 12.05.2007. Mam identyczny problem, biorę identyczne leki i nie wiem co dalej. Może Andrzej odezwie się i napisze czy pozbył się problemu i co sie dalej stało, czy ustąpiły dolegliwości, bo taka wieczna karuzela to jakis potworny koszmar,,,,,,, a to dopiero 5 dzeń dolegliwości.
teresam1@buziaczek.pl

Nie zarejestrowany
26-06-07, 12:01