Odpowiedz na ten temat

Wyślij odpowiedź do wątku: Spuchnięte nogi i pojawiające się siniaki

Twoja wiadomość

Kliknij tutaj, aby się zalogować

Jakie miasto jest stolicą Polski?

 

Możesz dodać ikonkę do wiadomości z poniższej listy

Dodatkowe opcje

  • Zamieni tekst www.przyklad.com w [URL]http://www.przyklad.com[/URL].

Mapa tematów (Nowe na początku)

  • 19-09-19, 15:25
    Nie zarejestrowany
    W sumie to zastanawiam się, dlaczego masz siniaki. hm... może to coś z krążeniem krwi? Myśle, że wizyta u lekarza będzie dobrym pomysłem. Bo gdyby to był tylko problem ciężkich, obolałych nóg po pracy, to rzeczywiście maxi3vena pomaga na takie przypadki, a tu to sam nie wiem, co to może być.
  • 22-05-19, 16:30
    Nie zarejestrowany
    Myślę, że tu przyczyną może być słabsze krążenie. U mnie też zdarzały się podobne historie, a do tego jeszcze nie mogłam spać w nocy, bo nogi mnie szarpały. Spróbuj tabletki maxi3vena, które powinny przynieść ulgę. A jesli tak się nie stanie, to pewnie trzeba przejść się do lekarza.
  • 21-05-19, 21:46
    Nie zarejestrowany
    U mnie to problem z opuchniętymi i ciężkimi nogami bardzo dobrze sprawdziły się tabletki maxi3vena, wystarczy jedna dziennie i czuję sie o wiele lepiej. Nogi nie są już tak ciężki nie puchną mimo, że dalej siedzę w pracy, ale muszę przyznać ze zaczełam więcej chodzic i przechadzam się po korytarzu raz na godznike
  • 14-05-19, 09:52
    Miłłka
    Zależy od stopnia zaawansowania twojego problemu. U mnie to były dwa tygodnie. Własciwie ustąpiły wszystkie dolegliwości, czyli ciężkie i bolące nogi oraz ich puchnięcie.
  • 27-03-19, 18:39
    Nie zarejestrowany
    Mam podobnie, obolałe nogi i czasem opuchnięte. Jak to działa i po jakim czasie jest efekt?
  • 07-01-19, 10:32
    renataBee
    Na spuchnięte nogi polecam maxi3vena.pl suplement, który pomaga w przypadku ciężkich i spuchniętych nóg. Sama pracuję w fabryce gdzie przez 8h trzeba stać na nogach więc taki suplement w moim przypadku jest bardzo pomocny.
  • 29-07-18, 20:11
    dagmaraaa
    Maxi3Vena też równie bardzo dobrze kojarzę. Moja mama ma na nogach straszne żylaki ciężko jej jest chodzić teraz. Wszystko wina pracy no ale wiadomo jakoś musiała zarobić na utrzymanie nas, niestety ale na ojca nie mogła liczyć. Maxi3Vena przynosi jej ogromną ulgę w codziennej pracy.
  • 27-06-18, 22:52
    hanitas
    Przede wszystkim na jakiś czas trzeba zrezygnować ze szpilek zeby dać nogom odpocząć. Polecam tez kupić Maxi3Vena i stosować na wieczór-ból zniknie a nogi nie będą ocięzałe
  • 30-05-18, 16:08
    ferka

    nogi

    Mnie strasznie puchły nogi jak pracowałam w biurze i siedziałam 8h przed komputerem. Najgorzej było, kiedy na zewnątrz był upał. Momentami miałam wrazenie ze nogi trzymam w zastygniętym cemencie Kolezanka poleciła mi Maxi 3 Vena -i po regularnym stosowaniu jak ręką odjął! Wieczorami lubiłam tez robić chłodne kąpiele dla stóp
  • 22-05-18, 14:57
    Nie zarejestrowany
    Objawy jakie napiłaś mogą być początkiem żylaków, zakrzepicy najlepiej będzie jeśli pójdziesz do dobrego chirurga naczyniowego który zrobi Ci badania np. USG
Ten temat zawiera więcej niż 10 odpowiedzi. Kliknij tutaj, aby zobaczyć cały wątek.

Uprawnienia

  • Możesz zakładać nowe tematy
  • Możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest aktywny(e)
  • Emotikonyaktywny(e)
  • [IMG] kod jest aktywny(e)
  • [VIDEO] code is aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony