+ Odpowiedz na ten temat
Strona 2 z 18 PierwszyPierwszy 123412 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 177
  1. #11
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Witam cię lusi w zawirowanym świecie . Proponuję zacząć się diagnozować . Robię to od miesiąca i dalej nic nie wiem . Zrobiłem rezonans głowy , nic nie wykazał . Biorę tabletki betaserc24 i nic . Są to już czwarte tabletki . Od miesiąca jestem zawirowany . Ale trzeba szukac przyczyny dalej . Konsultowałem się z okulistą , laryngologiem i nic nie znależli . Najlepiej zacznij od neurologa lub laryngologa . Życzę powodzenia . Poinformuj o swoich wynikach . Trzymaj się .

  2. #12
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Mój mąż przez kilka lat borykał się z tym problemem. Też był szpital, różni specjaliści, różne badania nic znaczącego nie wykazywały.
    Doszło do tego, że zaczął czuć lęk kiedy miał gdziekolwiek iść.
    Bardzo dużo pomogły mu wizyty u psychologa/psychiatry. Jak z tego wynika było to na tle nerwowym. Dzisiaj jest znacznie lepiej.

  3. #13
    WTAJEMNICZONY FORUMOWICZ - MOŻE POMÓC Avatar Redakcja
    Dołączył
    Nov 2004
    Postów
    585
    Cytat Napisał lussi
    odczuwam takie objawy od jakiś 10 dni..
    silne zawroty głowy (potykam się na ulicy), mdłości, silne bóle głowy, senność, zmęczenie do tego piski i szumy w uszach, zatkane uszy, bolące uszy... :roll:
    mam już tego dość, myślałam że to zmęczenie, ale staram sie odpoczywac i dzieje się to samo. czy powinnam iśc do lekarza?
    miałam już takie objawy, jakieś 2,5 roku temu, wtedy byłam u neurologa i po 4 mcach badań pani doktor nie umiała mi powiedzieć, co mi dolega.. większość badań była ok, poza EEG (kiedyś miałam 2 wstrząsy mózgu) po jakimś czasie mi to przeszło - zaszłam w ciążę.
    a czy te objawy moga być reakcją na tabletki hormonalne antykoncepcyjne? teraz zmieniłam je właśnie, może dlatego?
    a moze to choroba Meniera? objawy podobne, ale sama nie wiem..
    ludzie, ratujcie, co robić???
    Opisane objawy może dawać wiele schorzeń. Ale lepiej nie kombinować samemu, co to może być. Myślę, że najlepiej zacząć od wizyty u internisty. Przyczyną takich kłopotów zdrowotnych może być np. po prostu nadciśnienie. Zmiana tabletek hormonalnych nie powinna raczej dawać takich objawów, chociaż gdy są niewłaściwie dobrane, mogą negatywnie wpływać na samopoczucie.

  4. #14
    Nie zarejestrowany
    Guest
    wielkie dzięki za wszystkie rady. :lol:
    we czwartek pójdę do lekarza, do laryngologa, bo uszy to mi juz wariuja, a wirowanie nie ustaje.
    mam nadzieję, że okaże się w końcu, o co chodzi.
    nadciśnienia nie mam, zupełny standard, 120/70, mierzę często bo mój Tata ma kłopoty z sercem i lekarz zalecił, żeby dzieci też sprawdzały.
    ginekolog podczas konsultacji telefonicznej też stwierdził, że niemozliwe, żeby chodziło o zmianę tabletek, bo to zupełnie inne objawy.
    zobaczymy...
    dzięki za wsparcie, dam znać, co dalej.

  5. #15
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Witam wszystkich zakręconych . Lusi nic nie piszesz co tam u ciebie z wirowaniem . Jeśli chodzi o mnie to jak na razie od wczoraj zacząłem odczuwać minimalną poprawę zaznaczam mininalną . Uściślając odczucie kręcenia na karuzeli przy zmianach pozycji ciała lub odchylania głowy do tyłu zmniejszyło nasilenie . Mam nadzieję że będzie to tendencja stała nic tymczasowego . Natomiast w ciągu dnia odczucie niestabilności nie ustępuje . Dalej widzę wszystko ze zmniejszoną ostrością . Zakręcony jestem od ponad miesiąca , natomiast od 11 dni biorę betaserc 24 . Pozdrawiam wszystkich zakręconych .

  6. #16
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Witam wszystkich zakręconych.Problem zawrotów głowy z oczopląsem pojawił się u mnie pół roku temu .Wybudzało mnie ze snu przy przewracaniu się na boki ,w dzień schylając się itp.tomograf ,rtg czaszki ,rtg odcinka szyjnego ,poziom hormonów tarczycy wszystko ok.Od pół roku przyjmuję Betaserck 24 mg dwa razy dziennie i było już dobrze.Wczoraj znowu wybudziły mnie zawroty (lekarz laryngolog twierdzi że to BŁĘDNIK ) Nie wiem co się dzieje mam znowu potęrzne zawroty głowy z oczopląsem .
    dziś idę do lekarza chyba czeka mnie szpitala .Jak coś będę wiedzieć to dam znać

  7. #17
    Nie zarejestrowany
    Guest
    a czy ktś z was badał kręgosłup szyjny,bo ja mam dwie przepukliny na tym odcinku i dokładnie takie same objawy,może to to?

  8. #18
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Wiitam. Ja w zeszłym roku w maju znalazłam się w szpitalu z powodu zawrotów głowy, oczopląsu, wymiotów i utraty równowagi. Po przejściu wszelkich badań, bez badania błędnika stwierdzono, że to on, po dwóch tygodniach wypuszczono mnie do domu i brałam betaserc przez kolejne pół roku i błam na zwolnieniu lekarskim. W październiku powrót do pracy, no i od czerwca zawroty gowy i bóle kręgosłupa w części szyjnej i piersiowej I czarna magia dla lekarzy, pojawiły sie zatkane uszy. Biorę betaserc i meloksan i nie m poprawy. Pozdrawiam.

  9. #19
    TEN PIERWSZY RAZ NA FORUM
    Dołączył
    Aug 2006
    Postów
    1
    Witam serdecznie!
    > > Kochano Redakcjo!
    Na forum, odpowiadając na temat postu "zawroty głowy" napisaliscie:

    > > "Być moze powodem dolegliwosci jest choroba błędnika. Ocenić to może neurolog lub laryngolog (może jest krótsza kolejka). Wykonuje sie proste badanie i wiadomo, czy to przyczyna zaburzen równowagi. Dolegliwości błędnika sa dość łatwe do wyleczenia."
    > >
    Z tym ostatnim zdaniem trudno mi sie zgodzić.
    Jestem wlasnie po hospitalizacji. Próba kaloryczna wykazala u mnie nieprawidlowe funkcjonowanie(niemal jego brak) prawego błędnika.
    Lekarze z trudem wypowiadaja sie o przyczynach, natomiast wyleczenie błędnika widza bardzo sceptycznie. Ich zdaniem równowage odzyskuje dzieki lewemu błędnikowi, który zastepuje prawy.
    Bylbym wdzieczny za ustosunkowanie sie do mojej wypowiedzi.
    Jestem jeszcze mlodym czlowiekiem (34 l.)Bardzo mnie niepokoi moja dolegliwośc.
    Pozdrawiam

  10. #20
    TEN PIERWSZY RAZ NA FORUM
    Dołączył
    Sep 2006
    Postów
    1
    witam was wszytkich.

    ja mam cos takiego od miesiąca. zawroty głowy tak silne ze czuję jakbym była pijana. mam je praktycznie cały czas. od momentu przebudzenia do nocy. nie ma znaczenia czy leżę czy stoję. one nie znikają. do tego mam straszne mdłości które dwa razy w ciągu tego miesiąca doprowadziły mnie do wymiotów, oczy mam strasznie nadwrażliwe na światło, razi mnie nawet w okularach przeciwsłonecznych.do tego głowa zdaje się być ciężka i czuję ucisk w okolicy nosa...wszyscy mi mówią ze to skutki uboczne tabletek antykoncepcyjnych...znam dwie dziewczyny które własnie przy tych samych tabletahc mają podobnie. z tym że u mnie to się stało nie do zniesienia. nie mogę normalnie funkcjonować...zastanawiam się czy to własnie nie błędnik bo dosyć czesto zdarzało mi sie w przeszłości łapać zapalenie ucha. teraz od roku był spokój dziś znów czasami czuję że cos tam się dzieje....ale aż trudno mi uwierzyc że tak straszny stan mogłby powodować chory błędnik. na razie nie miałam robionych żadnych badań....aż się boję na sama mysl....chciałam poczekac do 7 dniowej przerwy w braniu tabletek i poczekać czy przestanę tak niemiłosiernie wirować....to jest straszne, po prostu okropne....sama nie wiem co myśleć

+ Odpowiedz na ten temat
Strona 2 z 18 PierwszyPierwszy 123412 ... OstatniOstatni

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Możesz zakładać nowe tematy
  • Możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest aktywny(e)
  • Emotikonyaktywny(e)
  • [IMG] kod jest aktywny(e)
  • [VIDEO] code is aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony