+ Odpowiedz na ten temat
Strona 2 z 13 PierwszyPierwszy 123412 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 124
  1. #11
    WTAJEMNICZONY FORUMOWICZ - MOŻE POMÓC Avatar balbina1
    Dołączył
    Jul 2011
    Postów
    150
    Zaczyna się niewinnie, ale czy strzykanie w stawach można lekceważyć - odpowiedź specjalisty w grudniowym Zdrowiu (w kioskach od 10 listopada).

  2. #12
    TEN PIERWSZY RAZ NA FORUM
    Dołączył
    Oct 2011
    Mieszka w
    Łódź
    Postów
    4
    Mnie dolega to samo choć od czasu jak stosuję artrocol jest znacznie lepiej. Glukozamina to za mało, a niestety prawie wszystkie suplementy bazują tylko na niej. Od razu nigdy nie ma poprawy trzeba łykać systematycznie, a napewno się poprawi.
    Preparat ten jest wzbogacony o osteol jedyny w Polsce mi pomógł więc może i WAM pomoże.

  3. #13
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Mój fizjoterapeuta powiedział mi, że strzykanie w stawach oznacza w moim przypadku brak ruchu, ciało, które jest niewygimnastykowane, nie jest wzmocnione. Robię codziennie ćwiczenia, które mi zalecił i widzę powoli efekty. Trzeba dopasować zestaw ćwiczeń do swojej anatomii, wtedy w prawidłowy sposób można wypracować mięśnie etc. Polecam więcej przemyslanego ruchu, zdrowo się odzywiać i powinno się poprawić!

  4. #14
    teresa 2525
    Guest
    Koleżanka poleciła mi kiedys artrocol.I muszę stwierdzić,że naprawdę działa.Ból stawów znacznie się zredukował.Polecam bo warto.

  5. #15
    Nie zarejestrowany
    Guest

    A może zioła!?

    Czy zna ktoś dobre zioła na te strzykania?

  6. #16
    CHYBA BĘDĘ NA TYM FORUM
    Dołączył
    Jan 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Postów
    26
    Mi mój rehabilitant powiedział, jak go zapytałem o strzykanie, że to nic groźnego. Ot zupełnie normalna rzecz dla każdego człowieka. Wszystko jest okej dopóki nie towarzyszy temu ból.

  7. #17
    Beth
    Guest

    Olimp Flexagen

    Od pewnego czasu strasznie "strzykało mi w stawach", okazało się, że spowodowane jest to suchością stawów, przez co dochodziło do ścierania powierzchni chrzęstnych. Polecono mi Flexagen, stosowanie regularnie po jednej saszetce dziennie przez 2 miesiące zmniejszyło dolegliwości i zwiększyło elastyczność. Terapia droższa od standardowych suplementów dostępnych w aptece, ale w przypadku tego preparatu wiadomo, że działa.

  8. #18
    Nie zarejestrowany
    Guest

    strzykanie w stawach

    oznacza zbieranie sie zanieczyszczen poszukajcie prof tombak oczyszczanie stawow za pomoca lisci laurowych i ogolnie ksiazke jak zyc dlugo i zdrowo.nie dajcie sie nabrac w aptece

  9. #19
    Arletta
    Guest

    Smile Rehabilitacja

    Słyszałam że rehabilitacja pomaga w tym strzykaniu. Są jakieś specjalne ćwiczenia na wspomaganie odbudowy chrząstki i wzmocnienie układu chrzętno-kostnego. Ja zupełnie z innymi sachorzeniami byłam w klinice rehabilitacji Nowy dwór. Warto może się dopytać co to za ćwiczenia. Nie pamiętam czytałam to na jakimś forum specjalistycznym dla sportowców, oni często mają z tym problem. Klinika jest dobrze wyposażona i ma świetnych specjalistów, leczą również sportowców po silnych uraz więc przypuszczam, że będą wiedzieć o jakie ćwiczenia chodzi. Trzymam kciuki żeby było lepiej

  10. #20
    Arletta
    Guest
    Pewnie już ktoś to zaproponował a może suplementy z kolagenem?Odbudowują chrząstkę, wzmacniają kościec i uelastyczniają ścięgna. Takie z "flex" w nazwie przykładem jest Flexagen-wzbogacony kolagen.Może warto spróbować

+ Odpowiedz na ten temat
Strona 2 z 13 PierwszyPierwszy 123412 ... OstatniOstatni

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Możesz zakładać nowe tematy
  • Możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest aktywny(e)
  • Emotikonyaktywny(e)
  • [IMG] kod jest aktywny(e)
  • [VIDEO] code is aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony