+ Odpowiedz na ten temat
Strona 2 z 12 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 118
  1. #11
    Nie zarejestrowany
    Guest

    Spooookoooo...

    Tak czytam artykulik i też jestem zdziwiony brakiem tego leku. No nic, widać nie trzeba nawet o nim pisać, sam się reklamuje

  2. #12
    TEN PIERWSZY RAZ NA FORUM
    Dołączył
    Jul 2008
    Postów
    1

    Łupież

    Witajcie. Napiszę trochę o sobie – jestem chłopakiem, mam 15 lat i jestem w wieku dojrzewania. Mam duże problemy z łupieżem na głowie ( a dokładniej ze skórą na niej). Podam przykład – normalnie spożywam dużo chemicznych produktów (Pepsi, Zupki Vifon itp.) oraz regularnie zażywam odzywki – L- karnitynę do ssania oraz HMBolon w tabletkach. Jeżeli przez tydzień nie biorę leków, ograniczam chemię oraz piję 1,5l wody mineralnej nie gazowanej dziennie to jest wszystko ok – łupież znika. Problem jest w tym, że przez najbliższe miesiące mogę ograniczyć chemię i pić dużo wody ale problem jest z tymi tabletkami – muszę je brać. Co mam robić ? Pomocy ? Pozdrawiam paco

  3. #13
    Nie zarejestrowany
    Guest

    A mi nie pomógł

    A mi nizoral nie pomógł tylko nasilil mi łupież

  4. #14
    ZACZYNA MI SIĘ TU PODOBAĆ
    Dołączył
    Oct 2008
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Postów
    17
    Dobry szampun polecam nizoral lub inne jest tego sporo no i trzeba odpowiedniej diety z dużą ilością witamin!!!!

  5. #15
    TEN PIERWSZY RAZ NA FORUM
    Dołączył
    Jan 2009
    Postów
    7
    Przejdź się do dermatologa, niech ustali przyczynę łupieżu.Nizoral jest dobry, ale nie wszystkim pomaga. Skoro zażywasz HMB to znaczy, że trenujesz na siłowni? Jeśli tak i jeśli to te suplementy powodują łupież (chociaż to wcale nie musi być po nich a nawet jest to wątpliwe) to zawsze możesz pogadać z trenerem, czy poleci ci inną odżywkę.

  6. #16
    Nie zarejestrowany
    Guest

    Nizoral nie pomaga!

    Nie wiem skąd ten szok, że nie ma nizoralu na liście. Ktoś, kto pisał ten tekst wiedział na pewno co robi, że ten akurat środek się nie pojawił. Mam właśnie problem z drożdżakowym łupieżem i możecie mi wierzyć - Nizoral tylko pogarsza sprawę. Skóra głowy piecze, a łupież jak był tak jest. Nizoral jest dobry na pewno na inne odmiany łupieżu, powodowane przez inne powody. Ale na pewno kompletnie nie nadaje się na drożdżaki. Przetestowałem na sobie :/

  7. #17
    TEN PIERWSZY RAZ NA FORUM
    Dołączył
    Mar 2009
    Postów
    1
    polecam nizoral bardzo pomocny!!!

  8. #18
    Nie zarejestrowany
    Guest

    stosuję dermenę

    trochę mam mniej łupieżu a przede wszystkim nie swędzi mnie głowa.
    Myję szamponem dermena który hamuje wypadanie włosów a później nakładam dermena plus w saszetce, która działa przeciwłupieżowo i także hamuje wypadanie włosów. Nie stosuję co dziennie więc na efekty muszę dłużej poczekać. Nie odczuwam przynajmniej swędzenia skóry głowy

  9. #19
    Nie zarejestrowany
    Guest

    Nizoral nie pomaga2:)

    Oczywiście, że nie dali Nizoralu, bo to wcale nie działa. A Ci, którzy piszą o jego cudownych właściwościach to pewnie są do tego hm... zobowiązani z racji zawodowych:P Mój chłopak ma wieczny łupież. Z tego, co tu przeczytałam, to suchy. Na razie nic na niego nie podziałało. Chyba więc przejdziemy się do dermatologa...

  10. #20
    Nie zarejestrowany
    Guest

    pomocy

    ratujcie!co powinnam kupić??włosy wypadają,ja po prostu łysieje:/ mam łupież i włosy się przetłuszczają jak nigdy!brr..a włosy moje były takie ładne i grube:-(

+ Odpowiedz na ten temat
Strona 2 z 12 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Możesz zakładać nowe tematy
  • Możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest aktywny(e)
  • Emotikonyaktywny(e)
  • [IMG] kod jest aktywny(e)
  • [VIDEO] code is aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony