+ Odpowiedz na ten temat
Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 30
    Nie zarejestrowany
    Guest

Jaskra uderza na ślepo

wczoraj dowiedzialam sie ze mam jaskre do tego rozwodze sie z mezem mam szanse byc pozbawiona wszystkiego lacznie z dachem nad glowa i mam 503 zl renty czy moge miec jeszcze jakies nadzieje?

Nie zarejestrowany
    Guest

Jaskra

Jesem po zabiegu laserowym. Mam powiększonę źrenicę i nie mogę patrzeć na jasne światło. Jestem narżaźie skazana na okulary przeciwsłoneczne. Nie wiem co będzie dalej .Jestem załamana. Może ktoś więcej ma wiadomości na ten temat co rbić i gdzie są dorzy secjaliści.

Nie zarejestrowany
    Guest

Jaskra

Jestem po badaniu oczu , i lekarz stwierdził u mnie jaskrę. Przepisał mi krople Betamann 0, 3 % , oczywiście do tego okularki do komputerka , samochodu , tv. Mam takie wrazenie że od jakiegoś czasu mam bóle oczu i głowy. Moje oczy sa takie czasami jak wyschnięte ( suche oko). Po założeniu okularów mam takie wrazenie że widzę gorzej . Może ktoś miał podobne objawy ? Czy tak musi być?

Nie zarejestrowany
    Guest

jaskra

czy kjtoś ma takie objawy ze jak patrzy np na drzewa to mu się obok odbija jaskrawo? czy to jaskra?

Nie zarejestrowany
    Guest

żal....

Posłuchaj Niunia masz specyficzne ,i głupie poczucie humoru. Może zacznij patrzeć na kwiaty :P

Nie zarejestrowany
    Guest

jaka powinna byc prawidlowa wartosc cisnienia

Wszędzie czytam,ze podwyzszone cisnienie w oczach grozi jaskra-to wiem, ale rzadko albo w ogole nie podaje sie jakie powinno byc to cisnienie ,zeby bylo. bezpieczne

Nie zarejestrowany
    Guest

Jaskra

mam jaskrę swędzą brzegi powiek są często zaczerwienione jak się tego pozbyć czy to normalny obiaw?

Nie zarejestrowany
    Guest

Ciśnienie

JA MAM CIŚNIENIE 23mmHg-czy to bardzo wysokie?

Nie zarejestrowany
    Guest

jaskra a sport

mam jaskrę
    Mam pytanie czy mogę chodzic na fitness i korzystać z sauny??

Nie zarejestrowany
    Guest

jaskra-ciśnienie ?