+ Odpowiedz na ten temat
Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234
Pokaż wyniki od 31 do 38 z 38

Temat: HCV atakuje

  1. #31
    Nie zarejestrowany
    Guest
    do 14tego muszę się zdecydować czy podjąć leczenie.Czytając o skutkach jakie wywołuje interferon zaczynam myśleć o rezygnacji mam jednak pytanie jak długo będę żyła bez leczenia?Jest na to odpowiedż? Jak już pisałam jestem we Włoszech,pracuję-nie dam rady,a o leczeniu w kraju mogę zapomnieć.Co robić-pomóżcie!!!! :?: TERESA18031957@WP.PL

  2. #32
    Nie zarejestrowany
    Guest
    a ja mam pytanie do kogoś kto przebył już leczenie interferonem i rybawiryną i u którego doszło do wypadania włosów: zakończyłem leczenie już ponad rok temu i do tego czasu nie odrosły mi włosy (tzn są znacznie rzadsze niż przed kuracją), czy można wspomóc jakoś gęstnienie włosów ( jakimś szamponem, odżywką, suplementami diety)???

  3. #33
    Nie zarejestrowany
    Guest
    nie ma co się zastanawiać czy się leczyć czy nie! jeśli tylko jest taka możliwość to nejlepiej jak najszybciej sie zdecydować (niektórzy czekają na taką szansę latami), mój narzeczony przeszedł leczenie, nie było łatwo, ale udało się! Leczenie trwa ok 1 roku- warto poświęcić tak niewiele czasu żeby z tego wyjść. Trzeba się przygotować na zmiany nastroju, stany depresyjne, wzmożoną nerwowość, wypadanie włosów (ale nie takie jak w przypadku chemioterapii-raczej przerzedzenie), utrata apetytu - to naprawde niewiele zwłaszcza gdy chorego wspiera rodzina i przyjaciele. Życzę odwagi!

  4. #34
    Nie zarejestrowany
    Guest
    witam , czy jest ktos kto po przebytym leczeni hcv ma znow wirusa , bardzio prosze o kontakt, podaje mojego maila: kotek440@wp.pl

  5. #35
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Simon ja na wypadające włosy stosuję szampon Dermena - rewelacja! Mam nadzieję, że i Tobie pomoże. Trzymam kciuki!

  6. #36
    Nie zarejestrowany
    Guest
    w przypadku wypadania wlosow,nalzey zglosic sie do dermatologa.Uzywanie tylko szamponu ,nie wystarcza.Nalezy zastosowac kompleksowa kuracje.Wlosy wracaja do stanu przedkuracyjnego.

  7. #37
    Karolina S-rz
    Guest

    Wzw C

    Witam dawno mnie tu nie było ale pod koniec leczenia warto odwiedzić stare kąty:* Za niecale dwa tygodnie kończę moja 24-tygodniową terapię interferonem. Ogólnie wrażenia lepsze niż się spodziewałam i na pewno nie warto do końca wierzyć ulotkom bo tak jak w moim przypadku za dużo niepotrzebnych nerwów. Już po 4 tygodniach wirus został uśpiony. Coardzo do wyników bardzo mi spadały leukocyty zwłaszcza podzielone. Poza tym reszta we wzorowej normie. Z tego powodu po 4 tygodniach obniżono mi dawkę z 80 na 50. Następnie znowu mi ją podwyższono co skutkowało tym, że po 12 zastrzykach moje leukocyty nie pozwalały na dalsze leczenie. Zmniejszono mi dawkę ponownie no i został mi na piątek już ostatni zastrzyk Robię je sama choć to było jedną z moich najgorszych obaw, w większości dawek w brzuch ostatnie trzy idą w udo bo niestety czerwony obrzęk wielkości około 6cm po każdym zastrzyku na początku schodził po dwóch tygodniach a od miesiąca nie chce wcale, do tego puchnie mi brzuch, skóra jest już bardzo wysuszona i zaczęła swędzieć. Oczywiście temat powszechny i bolesny:* włosy. Tak mi też wypadają jak są suche sypią się jak świeży śnieg, a po każdym myciu wyrzucam ich jeszcze więcej. Wypadają nie pojedynczo tylko od razu złączone po 3- 4. Stosuję witaminy a+e, do tego szampon dermena i odżywkę do włosów cienkich i zniszczonych z garniera. Muszę przyznać, że po trzech tygodniach zauważyłam poprawę a po prawie dwóch miesiącach przestały wypadać, niestety nie chcą rosnąć mam nadzieję że wrócą do siebie po terapii.
    Tyle z widocznych skutków ubocznych. Co do reszty to przy większej dawce modliłam się żeby jedzenie samo się znalazło w żołądku. Totalny jadłowstręt, po miesiącu mniej o 4 kilo. Ogólnie schudłam 6 tylko że od dwóch miesięcy mogę jeść wszystko i garściami bo moja przemiana materii oszalała i codziennie jem około 4tysięcy kalorii. Poza tym na początku dreszcze, temperatura 37.5 w dzień zastrzyku i po, zwłaszcza gdy się bardzo napracowałam w te dni. Gdy miałam luźny dzień wtedy objawów nie było. Po rybawirynie jedynie mam bóle mięsni które dokuczają mi już teraz tylko dzień po zastrzyku. Moim największym problemem stał się sen. Na początku po miesiącu terapii nie mogłam zasnąć przez około 2 godziny. Natomiast od września budzę się koło 12-1 i nie śpię po 3-4 godziny. Na początku pomagały tabletki uspokajające, od października nasenne, natomiast teraz już nic więc i pora moich zwierzeń nie powinna dziwić, wszak jest 4.30 rano. Poza tymi objawami był gdzieś w między czasie piekący język około miesiąc, do tego światłowstręt -znikł od września jak skończyły się upały, polecam krople systane mnie bardzo pomagały na to, no i miałam huśtawki nastrojów ale niezbyt duże raczej nie wpływały na moje życie.
    Co do kwestii pracy to jeśli kiedyś będę mieć powtórkę leczenia od razu idę na zwolnienie. Pracowałam przez większość leczenia fizycznie i to nie było dobre. Objawy były nasilone a gdy miałam iść do pracy potrafiłam godzinę wcześniej płakać w poduszkę i wściekać się że muszę iść. Od miesiąca odpoczywam w domu, prace domowe wykonuję bez pomocy choć na początku jak już pisałam miałam jadłowstręt i było mi ciężko gotować, robić zakupy bo po prostu mój żołądek i oczy tego nie lubiły.
    Ze szkoły nie zrezygnowałam, trochę trudniej jest mi się skupić ale obecnie jestem na etapie pisania magisterki i jakoś mi to idzie:*
    Ogólnie wrażenia po całej terapii oceniam pozytywnie. Warto zaryzykować, jest to nowe doświadczenie, niezbyt przyjemne ale dobrze jeśli wirus chociaż na parę lat ucichnie. Nie wiem jak będą wyglądać moje wyniki i kiedy wrócę do pełnej sprawnosci sprzed leczenia ale jestem przekonana że nie będę żałować podjętej decyzji. W razie pytań lub zwykłej chęci pogadania można pisać Fafroszek@gmail.com. Pozdrawiam wszystkich życzę dużo sił i sukcesów w leczeniu:-)
    Karolina
    Ostatnio edytowane przez Redakcja ; 30-12-14 o 12:34

  8. #38
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Powodzenia na obronie pracy magisterskiej i życze duzo zdrowia!!!

+ Odpowiedz na ten temat
Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Możesz zakładać nowe tematy
  • Możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest aktywny(e)
  • Emotikonyaktywny(e)
  • [IMG] kod jest aktywny(e)
  • [VIDEO] code is aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony