+ Odpowiedz na ten temat
Strona 3 z 17 PierwszyPierwszy 1234513 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 161
  1. #21
    Nie zarejestrowany
    Guest

    strach

    najgorzej to zostać z tym wszystkim samemu...
    w głowie się lasuje..
    mam guza na jajniku ,po biobsji dostałam skerowana na te marker y normalnie boję się jak nie wiem co,po tym co u przeczytałam...

  2. #22
    Nie zarejestrowany
    Guest

    Ca-125

    U mnie wykryto trobiele na obu jajnikach jeden o średnicy 8,0cmx4,5cm a drugi 3,5cmx2,0cm, dostałam silne leki przeciwbólowe i skierowanie na marker CA-125, wynik mam odebrać dopiero w środę (caly tydzień czekania). Boję się i nie wiem czy będę miała zabieg chirurgiczny czy może "rozgonią" to jakoś lekami.
    Czy Ktoś wie, czy przy tak dużych torbielach musi być operacja?

  3. #23
    Nie zarejestrowany
    Guest

    Guz- marker ca 125 podzwyzszony do 41

    Witam mam problem mam guza i markery podwyzszone czy to onacza ze to rak bo juz sie glubie

  4. #24
    WTAJEMNICZONY FORUMOWICZ - MOŻE POMÓC
    Dołączył
    Jan 2009
    Postów
    412

    Pomożemy

    Może oznaczać raka ale nie musi. Może to być stan zapalny tylko. Tylko lekarz i dokładniejsze badania wyjaśnią sprawę. Nie martw się na zapas.

  5. #25
    Nie zarejestrowany
    Guest

    ca 125

    moja mama miała usuwane narzady rodne bo miała guza jajnika markery miała ok.450 po operacji spadły jej do 120 a przed chemioterapia wzrosły do 500 . przez 3 kursy chemioterapii znów jej wzrosły do ok.800 i miała zmieniona chemioterapie i po pierwszym kursie spadło jej do 400 po 2 do 300

  6. #26
    Nie zarejestrowany
    Guest

    ca125

    nie ma co panikować. mam 23 lata nie caly miesiac temu dowiedziałam się, ze mam guz jajnika. tak jak Wy odwiedzalam milion stron w internecie, wyszukiwalam wiadomosci itd. lekarka kazala mi zrobic CA125 wiec na nastepny dzien pojechalam owe badanie wykonac. na internecie wyczytalam, ze norma to mniej wiecej 35 jednostek, najwieksza wartosc jaka znalazlam na forach u jednej z kobiet to bylo ok. 1000. odebralam swoje wyniki i o maly włos nie padłam z przerazenia! moje CA125 wynosilo 3090 jednostek. jeden z lekarzy powiedzial, ze ten wynik jest niemozliwy ze to musiala byc pomylka, ale po kilkudniowym pobycie w szpitalu i antybiotykach moje CA125 spadło do ponad 1000 jednostek. nie wyobrazacie sobie co przezylam, jaki strach jakie przerazenie. lekarz przed operacja powiedzial, ze moze okazac sie iz mam nowotwor zlosliwy (podczas operacji kiedy mnie ottworza) i prosil abym sie zastanowila czy w razie czego zgadzam sie na wyciecie wszystkiego. podpisalam zgode. czekalam na ta operacje, bo juz znerwowo nie moglam wytrzymac. okazalo sie ze mam cyste zlozona i prosta jajnika i jajowodu 7na8 cm, liczne zrosty, endometrioze i jakis plyn wolny w srodku. wycieli mi cysty, czesc jajnika i usuneli zrosty. wczoraj odebralam pstatnie wyniki histopatologiczne- jestem zdrowa !

  7. #27
    Nie zarejestrowany
    Guest

    torbiel

    ja mam miesniaki od 10 lat i teraz wykyto torbielo operacji sie boje narazie stosuje tabletki robilam ca 125 i mam 32 a norma na wyniku pisze 21 jest podwyzszone tez mi to wszysko spedz sen z powiek pozdrawiam GOSIA

  8. #28
    Nie zarejestrowany
    Guest

    ca125

    U mnie wykryto zmiane na jajniku lewym, co to może być??? Ca 125 mam zrobić w poniedziałek. Dostałam też środki antykoncepcyjne.

  9. #29
    Nie zarejestrowany
    Guest

    ca125

    z doświadczenia wiem, ze nie należy panikować, nie należy porównywać swoich wyników z innymi, bo każdy przechodzi inaczej choroby, różne wyniki mogą byc powodem róznych chorób itd. jestem 4 tyg po operacji, brzuch boli dalej- ale to norma, reszte wyników mam okej. najlepsze jest to, ze lekarz powiedział mi dziś, że nia da mi l4!! pracuje w markecie, podnoszę cięzkie pudła ok. 10 kg średnia, a on powiedział mi, ze mam nie podnosic, że powinnam conajmniej 6 tyg miec l4, ale on l4 mi nie przedluzy. paranoja!!

  10. #30
    Nie zarejestrowany
    Guest

    markery nowotworowe

    Witam
    Mam 27 lat mam przepuchline rozworu przełykowego i refluks żóładka ponadto miałem ostatnio zapalenie wezłów chłonnych jelita zrobiłem pełna morfologie i biochemie wszystkie badania wyszły ok ale nadal czuje sie bardzo żle ,chciałem zrobić badanie markerów ale nie wiem jakich czy mógł by mi ktos pomódz i napsiac jakie badanie markerów musze dokonac Pozdrawiam i z góry dziekuje za odpowiedz

+ Odpowiedz na ten temat
Strona 3 z 17 PierwszyPierwszy 1234513 ... OstatniOstatni

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Możesz zakładać nowe tematy
  • Możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest aktywny(e)
  • Emotikonyaktywny(e)
  • [IMG] kod jest aktywny(e)
  • [VIDEO] code is aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony