+ Odpowiedz na ten temat
Strona 1 z 9 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 84
  1. #1
    Nie zarejestrowany
    Guest

    Kiedy warto robić badania prenatalne

    Witam! Miałam robione takie badanie(USG Genetyczne) w 12 tygodniu i choć nie jestem w grupie ryzyka to bardzo się cieszę z się na nie zdecydowałam. Polecam! Zawsze istnieją jakieś obawy a ja dosłownie czułam jak mi kamień z serca spada. Fajnie jest zobaczyć swojego dziudziusia i usłyszeć (nawiasem mówiąc od sympatycznej, kompetentnej Pani doktor) że wszystko jest ok.

  2. #2
    Nie zarejestrowany
    Guest

    ***

    A ja własnie nie mam dobrych wiadomości po teście PAPPa i mam umówioną wizyte na amnmiopunkcję tylko straszie się boję i nie wiem czy pójdę...

  3. #3
    Nie zarejestrowany
    Guest

    Iza

    Każdy człowiek ma prawo do życia, bez względu na wszystko ...

  4. #4
    Nie zarejestrowany
    Guest

    @

    Każda ma prawo do aborcji i po to są właśnie te badania. Dzięki temu badaniu dowiedziałam się że dziecko które nosiłam pod sercem ma Zespół Downa. Nie wytrzymałabym takiego stresu-usunęłam. Nie żałuję.

  5. #5
    Nie zarejestrowany
    Guest

    USG genetyczne

    Moje pierwsze dziecko urodziło się z wadą genetyczną(niedorozwinięta prawa dłoń), w drugiej ciąży robiono mi właśnie USG genetyczne miało być wszystko ok, a dziecko urodziło się z wadą genetyczna ale już obie rączki były zdeformowane. Nikt i nic nie da wam 100% pewności że dziecko będzie zdrowe.

  6. #6
    Nie zarejestrowany
    Guest

    Aminopunkcja

    usg genetyczne na 100% nigdy nie powie czy dziecko bedzie mialo wade genetyczna czy nie, taka pewnosc daje tylko aminopunkcja !!! Jest ono wykonywane przez specjaliste na lepszym sprzecie niz zwykly lekarz prowadzacy - w tym tkwi roznica. Kazda kobieta powinna miec dostep darmowy do takiego badania w 12 i w 22 tyg. Aminopunkcja wykluczy wady genetyczne i wady cewy nerwowej, inne wady niestety moga sie odkyc dopiero po narodzinach

  7. #7
    Nie zarejestrowany
    Guest

    USG genetyczne

    ja mam 1 USG genetyczne za 3 tygodnie i strasznie się boje czy wszystko będzie ok, bo to jest moja 1 ciąża...

  8. #8
    Nie zarejestrowany
    Guest

    Aminopunkcja.

    Wkrotce wybieram sie na to badanie... Dlaczego? Poniewaz mam juz wiecej niz 35 lat. Uwazam, ze warto. Dlaczego skazywac mala, niewinna istotke na cierpienie? I siebie przy okazji tez. Tak. Kazdy ma prawo do zycia, ale godnego, nie w bolu, cierpieniu, upokorzeniu.

  9. #9
    Nie zarejestrowany
    Guest

    strach

    czytam to wszystko i jestem troche przerazona.Mam juz jedno dziecko ale ma juz 19 lat i teraz jestem w ciazy jestem po 35 rż i bardzo sie boje tych wszystkich badan ale z drugiej strony dobrze ze sa i jest mozliwosc wczesniejszego wykrycia wad.

  10. #10
    Nie zarejestrowany
    Guest

    po co?

    Prosze mnie nie zlinczowac, bo pytanie nie ma na celu nikogo obrazić, tylko z czystej ciekawości. Co mają na celu te diagnozy? Rozumiem,ze rodzicie mają świadomośc i z taką oczekują na dziecko zdrowe/mniej zdrowe... Ale czy cos wiecej?? Czy jest jakas mozliwosc leczenia, zapobiegania wadom genetycznym/?? chyba nie.. wiec jaki jest sens?? taki zeby podjac decyzje czy się chce tego dziecka czy nie??

+ Odpowiedz na ten temat
Strona 1 z 9 123 ... OstatniOstatni

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Możesz zakładać nowe tematy
  • Możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest aktywny(e)
  • Emotikonyaktywny(e)
  • [IMG] kod jest aktywny(e)
  • [VIDEO] code is aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony