+ Odpowiedz na ten temat
Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 32
  1. #21
    Nie zarejestrowany
    Guest

    Miałam takie bóle

    Cytat Napisał Nie zarejestrowany Zobacz post
    A nie bolą was po Lesine piersi? ja jestem po dwóch opakowaniach i od miesiąca odczuwam tego typu dolegliwości... może nie jakieś super intensywne, ale jednak przeszkadza. nie wiem, czy jest to związane z tabletkami, czy to zbieg okoliczności, że zaczęło boleć niedlugo po zmianie...
    Hej ja miałam tak samo i musiałam je przestać brać. Moje piersi były jakieś dziwne twarde. I miałam codziennie mdłości. Dużo osób je chwali a mi one niestety nie przypasowały, a szkoda :/

  2. #22
    Nie zarejestrowany
    Guest

    tabletki

    Biorę je ponad rok. Jako dojrzała kobieta z dwójką dzieci i porównaniem z innymi tabletkami i plastrami, te są naprawdę ok. Poza podstawowym działaniem antykoncepcyjnym, czyli możliwością bezpiecznego baraszkowania ha ha ha, nie zauważyłam "innych" skutków ubocznych Jeśli mam porównać w/g powyżej opisanych przez Pań norm...to cera bez zmian, choć nie szukałabym uzasadnienia w pigułce, bo zawsze była ok, waga też jest ok, jeśli poza pigułką cały czas o niej pamiętamy i niekoniecznie nasze słodkie zachcianki tłumaczymy hormonami... Spadek masy ciała, który nastąpił przy zażywaniu tej akurat tabletki spowodowany był tym, ze takowa nie zatrzymywała wody w organiżmie. Czyli coś na czym nam kobietom zależy... Mniej wody, mniejsza waga ciała. I tu, wieki ukłon dla farmacji...ale, jak każdy kij ma dwa końce...spadło również mocno libido. I to bardzo zauważalnie u kobiety z dużym temperamentem!
    I teraz , to juz sama nie wiem co jest lepsze/gorsze? Troszkę więcej wody w organizmie i wspaniałe poczucie pożądania faceta ...czy galopujące suchoty w miejscach intymnych ?

  3. #23
    CZĘSTO BYWAM NA FORUM Avatar rutkar
    Dołączył
    Apr 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    Postów
    65
    ja zdecydowanie stawiam na doustną antykoncepcję, akurat biorę inne tabletki, ale sam fakt- nie ma to jak spokojne baraszkowanie^^ biorąc pod uwagę, że wody nie zbieram, libido nie zauważyłam spadku, więc ideał <3

  4. #24
    Nie zarejestrowany
    Guest

    tabletki antykoncepcyjne lesine

    Cześć dziewczyny ja zaczełam je brac wcześniej brałam signetella 30 i bylam bardzo zadowolona nietyłam piersi nie bolały ale trosze urosły a teraz lekarz zmienił mi na lesine i cena mnie zaskoczyła 40zł ale widze że ma duzo negatywnych opini zobaczymy co bedzie pozdrawiam

  5. #25
    krokodylek
    Guest
    a ja biorę Belarę i poprawił mi się stan skóry i włosów, libido nie uległo zmianie,waga też ani drgnęła

  6. #26
    gdanszczanka
    Guest
    Cytat Napisał krokodylek Zobacz post
    a ja biorę Belarę i poprawił mi się stan skóry i włosów, libido nie uległo zmianie,waga też ani drgnęła
    u mnie przy belarze nie wystąpily żadne skutki uboczne- na początku zauważyłam minimalne plamienie ale w kolejnym miesiącu juz nie bylo.

  7. #27
    Nie zarejestrowany
    Guest

    Anty Lasine

    Hej☺. Mam pytanie tyjecie od nich? Bo patrząc na wagę chciałabym aby została taka jaka jest

  8. #28
    eviv
    Guest
    Ja po belarze nie przytyłam ani grama, nawet na początku kiedy organizm się dostrajał, a libido bym powiedziała że nawet wzrosło, chociaż może wrażenie takie daje też brak stresu że zajdę w ciążę

  9. #29
    TEN PIERWSZY RAZ NA FORUM
    Dołączył
    Jul 2017
    Mieszka w
    katoewice
    Postów
    8
    Od pigułek się nie tyje. Ewentualnie od jedzenia się tyje. Pigułki mogą spowodować zatrzymanie wody w początkowych fazach, ale to tez nie wszystkie. Zazwyczaj pigułki które maja mało hormonów, nie powodują skutków ubocznych. Przykładem takich pigułek sa Vines, ja je stosuję już 2 miesiące i ani woda mi się nie zebrała, ani głowa mnie nie boli, same plusy
    Ostatnio edytowane przez kikil ; 03-08-17 o 16:55

  10. #30
    Nie zarejestrowany
    Guest

    tabletki

    zgadzam sie z kikil... tabletki nie powoduja tycia.. co najwyzej moga zwiekszyv apetyt co rowna sie z wiekszymi porcjami jedzenia i w efekcie tyciem.. ale takjest tylko wtedy gdy antykoncepcja jest zle dobrana.. ja od roku biore belare i nie mam takichproblemow, moze tez dlatego ze maja malo hormonow inie powoduja skutkow ubocznych.. w kazdym badz raziejestem z nich zadowlona

+ Odpowiedz na ten temat
Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Możesz zakładać nowe tematy
  • Możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest aktywny(e)
  • Emotikonyaktywny(e)
  • [IMG] kod jest aktywny(e)
  • [VIDEO] code is aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony