+ Odpowiedz na ten temat
Strona 1 z 7 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 63
  1. #1
    Nie zarejestrowany
    Guest

    Włosy cienkie, zniszczone, wypadające - co robić?

    Witam,
    Od pewnego czasu zauważyłam, że bardzo przerzedziły mi się włosy. Nigdy nie były nad wymiar gęste, jednak nie były tak cienkie-mogłam powiedzieć, że jestem z nich zadowolona. Rok temu zmieniłam kolor włosów z ciemnego na blond-więc podziałałam na włosy bardzo mocnym rozjaśniaczem...Stało się to jednak tylko dwa razy w ciągu całego farbowania...szybko, bo po 7-8 m-cach wróciłam do naturalnego koloru, ponieważ bardzo denerwowały mnie odrosty. Włosy wypadały mi po farbowaniach, jednak nie aż tak by było to niepokojące. Bardziej niepokoił mnie fakt, że są zniszczone i przesuszone. Pierwsze co zrobiłam, aby temu zaradzić to ścięłam całe zniszczone końcówki i zaczęłam dbać o włosy. Używam odżywek, wcieram czasem we włosy olejki, myję je, ale nie rozczesuję po umyciu, bo to podobno je osłabia i śpię w delikatnym koku na czubku głowy, bo to jest podobno zdrowe dla włosów.
    Szukałam odpowiedzi na moje pytanie...ale podobnego problemu niestety nie znalazłam, pomyślałam jednak, że przerzedzenie moich włosów może być związane z czym innym. Od kwietnia zaczęłam mieć problemy z miesiączką. Poszłam więc do ginekolog, która zleciła mi badania hormonalne. Zanim je wykonałam czekałam na miesiączkę 72 dni, po takim długim cyklu zaniepokojona zrobiłam wszystkie wskazane badania. Okazało się, że wyniki są bardzo dobre, wręcz idealne. Dowiedziałam się o tym przy następnej wizycie, gdzie przepisano mi tabletki antykoncepcyjne na uregulowanie miesiączki. Na pierwszy dzien miesiączki musiałam czekać 76 dni..., a takie cykle nie są normalne, zwłaszcza dla osoby, która całe życie miała regularne miesiączki (obecnie mam 23 lata) Gdy dostałam miesiączkę, zaczęłam brać tabletki. Oczywiście okres pojawił się tak jak powinien. Po dwumiesięcznym stosowaniu tabletek, stwierdziłam, że wezmę jeszcze jedną paczkę i przestanę je brać, bo nie w taki sposób chciałam się wyleczyć (dodam, że podczas zażywania "leku" miesiączka była ledwo widoczna). Teraz idzie drugi miesiąc odkąd nie biorę tabletek, w pierwszym okres normalnie się pojawił, nie wiem czy tak będzie dalej...
    Wiem natomiast, że to co się dzieje nie do końca jest normalne, a problem z moimi rzadkimi włosami zaczął mnie naprawdę niepokoić.
    Co mam zrobić? Do jakiego specjalisty się udać, aby zainteresował się problemem na tyle by umiał mi SKUTECZNIE pomóc?
    Ostatnio edytowane przez Redakcja ; 05-12-14 o 14:53

  2. #2
    LUBIĘ FORUM
    Dołączył
    Sep 2012
    Postów
    53
    A konsultowałaś swój problem z dermatologiem?

  3. #3
    CZĘSTO BYWAM NA FORUM
    Dołączył
    Jul 2012
    Mieszka w
    KATOWICE
    Postów
    59
    Moim zdaniem może mieć to związek z genetycznym wypadaniem włosów,to by wiele wyjaśniało. Poza tym w pierwszej kolejności należy udać się na wizyte do lekarza dermatologa.

  4. #4
    Nie zarejestrowany
    Guest

    Hormony przyczyną wypadania włosów

    Jezeli masz nieregularne miesiaczki i dostalas tabletki to zapewne masz hormonalne problemy. Te czesto uaktywniaja sie kolo dwudziestki (ja tak mialam). I hormony odstawia sie i przyjmuje tak, jak zalecl lekarz, po badaniach, a nie jak wydaje sie nam. Bo wypadanie wlosow w wypadku zaburzen hormonalnych to tylko jeden z klopotow i objawow. Te gorsze, to np. uszkodzenie jajnikow... Tabletki dzialaja androgenowo (przeciw nadmiarowi hormonow meskich) i raczej zapobiegaja wypadaniu wlosow na glowie (bo przyczyniaja sie do wypadani owlosienia meskiego, np. na brzuchu czy twarzy), niz powoduja ich wypadanie. Wiec jezeli przyczyna wypadania nie jest stres, albo np. zle ukrwienie (moze byc nastepstwem ciaglego spinania ciasno wlosow, konskich ogonow, ciasnych kokow), to na hormonalen tabletki wplywaja pozytywnie. Ale przy wypadaniu wlosow z kazdego powodu musi minac sporo czasu, az nowe wlosy zaczna odrastac, a stare wpadac - bo jak cebulka obumiera, to w koncu wlos wypada.
    Ostatnio edytowane przez Redakcja ; 05-12-14 o 14:54

  5. #5
    TEN PIERWSZY RAZ NA FORUM
    Dołączył
    Feb 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    Postów
    2
    Zażywaj witaminy, kup suplementy typu Centrum, czy Vitaral, ale także stosuj preparat Kmax za zagęszczenie włosów, używałem go przez pewien czas i bezapelacyjnie problem został wyeliminowany

  6. #6
    Banned
    Dołączył
    Dec 2014
    Mieszka w
    warszawa
    Postów
    48
    maseczki, serum, olejek arganowy, coste nature suplement to moj sekret lsniacych włosów

  7. #7
    amedinka
    Guest
    Ja w ostatnim czasie również miałam duży problem z włosami. Źle reagują na takie mocne słońce , wysuszają się. Tak więc muszę inwestować w te mocniejsze, profesjonalne maseczki oraz odżywki. Jakiś czas temu natrafiłam na bardzo fajną serię kosmetyków do włosów. Experto marki Cece. Może widziałyście w naturze albo Hebe. WYbrałam wersje do włosów smooth wygładzającą i taką właśnie oceniam. Włosy są bardzo nawilżone, gładkie. Odżywka delikatnie je nabłyszcza. NIe mam już takiego siana na głowie.No i cena. Po co mam wydawać jakieś 100 zł na odżywkę z serii profesjonalnej skoro tutaj mam to samo w wiekszej pojemności w cenie 20 zl...

  8. #8
    CHYBA BĘDĘ NA TYM FORUM Avatar Aquastop Radioterapia
    Dołączył
    Nov 2015
    Mieszka w
    Poznań
    Postów
    21
    Polecam szampon Linoderm Hair, który składa się z wyciągów glikolowych tj. z korzenia rzodkwi czarnej (rzodkwi zwyczajnej), kłącza tataraku, liści rozmarynu i korzenia mydlnicy. Zapewnia prawidłowe ukrwienie skóry głowy, które hamuje wypadanie włosów i zapewnia ich odrost. Jego skład uzupełniono o pantenol, czyli prowitaminę B5, która ma właściwości nawilżające.

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	linoderm_hair.jpg
Wyświetleń:	1
Rozmiar:	17.7 KB
ID:	290

  9. #9
    TEN PIERWSZY RAZ NA FORUM
    Dołączył
    Dec 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    Postów
    3
    jakiś czas temu miałam bardzo podobny problem, moje włosy stawały się coraz rzadsze co z upływem kolejnych lat jest raczej sytuacją nieuniknioną, ostatnio postanowiłam odstawić wszelkiego typu szampony i odżywki i zdecydowałam się na zagęszczania, tutaj zrobiłam ten zabieg http://www.peruki.info.pl/perukarstwo/zageszczanie-wlosow miałem pewne obawy, ale jak się okazuje, dzisiejsze metody są bardzo naturalne i nie ingerują w głębokie struktury włosów przez co cały zabieg jest w pełni bezpieczny a efekt naprawdę świetny
    Ostatnio edytowane przez Redakcja ; 15-02-16 o 09:58

  10. #10
    Nie zarejestrowany
    Guest
    a moze sprobuj zadbac o nie od srodka? wiadomo, ze wlosy po zimie sa wysuszone. Ja mialam tak, ze mi sie bardzo elektryzowaly a przez to niszczyly. Zaczelam regularnie brac kapsulki oeparol na skore wlosy i paznokcie i jest zdecydowanie lepiej.

+ Odpowiedz na ten temat
Strona 1 z 7 123 ... OstatniOstatni

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Możesz zakładać nowe tematy
  • Możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest aktywny(e)
  • Emotikonyaktywny(e)
  • [IMG] kod jest aktywny(e)
  • [VIDEO] code is aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony