+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9
  1. #1
    Nie zarejestrowany
    Guest

    Jakie witaminy przy intensywnym wysiłku?

    jakie witaminy stosujecie przy intensywnym wysiłku?
    Ostatnio edytowane przez Redakcja ; 06-03-15 o 08:46

  2. #2
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Zażywam magnez i pije orsalit w celu uzupełnienia utraconych w wyniku pocenia się soli mineralnych. Wszystkie badania mam w normie, dobrze się czuję, jem dużo owoców i warzyw, dlatego nie zażywam dodatkowo żadnych witamin.

  3. #3
    TEN PIERWSZY RAZ NA FORUM Avatar Marfarm
    Dołączył
    Mar 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    Postów
    6
    W przypadku magnezu polecam preparaty oparte na rozpuszczalnym jonowym cytrynianie magnezu, gdyż jest to najbardziej przyswajalna forma tego pierwiastka (z przyswajalnością wynoszącą 90%). Niestety na rynku wciąż popularne są preparaty zawierające tlenek magnezu z przyswajalnością 4% czy ten pozyskiwany z soli nieorganicznych np. z węglanu (30%). Natomiast jeśli chodzi o dobrze przyswajalne chelaty magnezu, również i one mają niższą biodostępność niż preparaty cytrynianu.

  4. #4
    Nie zarejestrowany
    Guest

    Ale nutripack

    Ja osobiście stosuję kompleks witaminowy ALE NUTRIPACK. Zawiera dwa rodzaje kompleksów witaminowych - na dzień z żeńszeniem na pobudzenie, na noc w wyciągiem z melisy na wyciszenie, regenerację organizmu i dobry sen. Polecam.

  5. #5
    grażka89
    Guest
    Ja z kolei stosuję suplement firmy hepatica o ciekawej nazwie Shilajit. Działa ponoć kompletksowo wzmacnia i regeneruje cały organizm a przy 5 treningach w tygodniu przyda mi się jakieś wspomaganie

  6. #6
    ZACZYNA MI SIĘ TU PODOBAĆ
    Dołączył
    Oct 2016
    Mieszka w
    warszawa
    Postów
    10
    Ja tylko łykam witaminę D, bo ciężko ją wprowadzić do organizmu dietą. Fajnie stosuję się Vita D Express. A tak to zdrowo się odżywiam, owoce i dużo warzyw

  7. #7
    ZACZYNA MI SIĘ TU PODOBAĆ
    Dołączył
    Dec 2016
    Mieszka w
    Toruń
    Postów
    11

    witaminy po wysiłku

    Często po większym wysiłku bolą mnie mięśnie i szukam czegoś, co na to pomoże. Trafiłam na stronę "http://biowitalni.pl/sport/434-olejek-magnezowy-sport-spray-100ml.html"]http://biowitalni.pl/sport/434-olejek-magnezowy-sport-spray-100ml.html. Opisują tam olejek magnezowy. Zalecają po treningu wmasowac olejek w ciało i uzupełni on straty magnezu spowodowane treningiem.
    Ostatnio edytowane przez Redakcja ; 15-02-17 o 16:00

  8. #8
    AdamPak
    Guest

    witamina do wysiłku

    tak, witamina d to chyba najlepsza witamina jeśli prowadzisz bardzo aktywny tryb życia, jak pracujesz, ćwiczysz, wyjeżdżasz, jeździsz i zajmujesz się zajawkami to witamina d najbardziej Ci się przyda, sam tak mam i biorę vita d express, pomaga mi to gdy czuję zmęczenie i zniechęcenie wywołane tą paskudną pogodą

  9. #9
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Tak zdecydowanie witamina D jest najlepsza ponieważ dba o odpowiedni poziom wapnia w organiźmie. Ja ostatnio odkryłam vita d express jest super gdyż jest pod język i nie trzeba jej łykać.

+ Odpowiedz na ten temat

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Możesz zakładać nowe tematy
  • Możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest aktywny(e)
  • Emotikonyaktywny(e)
  • [IMG] kod jest aktywny(e)
  • [VIDEO] code is aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony