+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2
  1. #1
    Nie zarejestrowany
    Guest

    Papilocare a upławy

    Dwa dni temu zaczęłam stosować Papilocare, jednak w nocy za każdym razem po zastosowaniu żelu pojawiły się u mnie rzadkie upławy z pochwy. Praktycznie przez całą noc, później w ciągu dnia już nie zauważyłam nic takiego. Jakie macie doświadczenie z tym lekiem, czy to normalna reakcja?

  2. #2
    Nie zarejestrowany
    Guest
    może to być to, ze jakaś część żelu po prostu wypływ, ale to się nic nie dzieje, sama go stosowałam i czasami bylo tak, ale powiedz stosujesz papilocare na noc? Bo ja tak, wtedy lepiej sie wchłania.

+ Odpowiedz na ten temat

Uprawnienia

  • Możesz zakładać nowe tematy
  • Możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest aktywny(e)
  • Emotikonyaktywny(e)
  • [IMG] kod jest aktywny(e)
  • [VIDEO] code is aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony