+ Odpowiedz na ten temat
Strona 1 z 19 12311 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 183
  1. #1
    Nie zarejestrowany
    Guest

    Problem ze wzwodem - psychika

    Droga redakcjo. Zwracam sie do Was z dosc kłopotliwą sytuacja do Was. Jestem z moja dziewczyna juz od roku i parenascie miesiecy temu zaczelismy wspolzycie. Problem w tym, ze podczas stosunku osiagam niepelny wzwod, calkowity utrzymuje sie tylko przez chwile.
    Udalo mi sie go wprowadzic juz kilka razy w Nia, ale potem wzwod zanikal.
    Jestem zdrowym czlowiekiem i ta sytuacja, ciagnie sie za mna od pewnego czasu.
    Prosilbym o jakies , rady, wskazowki...
    Dodam, ze moja dziewczyna w tym temacie jest b. wyrozumiala i stara sie mi pomoc. Oboje mamy po 19 lat.

  2. #2
    TEN PIERWSZY RAZ NA FORUM
    Dołączył
    Feb 2005
    Postów
    1

    Mam problem z erekcją

    Chyba nie jestes sam! Mam identyczny problem moj "ptaszek" stoi jest twardy przy byle by jakiej okazji a jak dochodiz co do czego to kompletna klapa...jakis taki flakowaty nie zbyt chetny do akcji! Kurde to jest naprawde powazny problem....!
    Ostatnio edytowane przez Redakcja ; 04-06-13 o 14:36

  3. #3
    WTAJEMNICZONY FORUMOWICZ - MOŻE POMÓC Avatar Redakcja
    Dołączył
    Nov 2004
    Postów
    585

    Leczenie problemów z erekcją

    Problemy mogą być spowodowane nadciśnieniem, cukrzycą lub jakąś inną chorobą, która upośledza układ krążenia - warto się pod tym kątem przebadać. Przyczyną może być też stres, dlatego bardzo ważne są warunki, w jakich się kochacie. Pomóc może przedłużanie gry wstępnej oraz smarowanie penisa maścią Biger (bez recepty). Jeśli nie będzie poprawy, najlepiej udać się do dobrego (!), doświadczonego seksuologa, takie poradnie są np. przy regionalnych oddziałach Towarzystwa Rozwoju Rodziny (http://trr.org.pl/). Naprawdę nie ma się czego wstydzić.
    Ostatnio edytowane przez Redakcja ; 04-06-13 o 14:37

  4. #4
    Nie zarejestrowany
    Guest

    Mam 25 lat, mogę zacząć brać viagrę?

    hej!
    Mam pytanie nastepujace czy jesli mam 25 lat i mam problemy ze wzwodem to czy viagra to dobre orzwiazanie na poczatek?? Moj penis co drugi dzien bardziej staje. A jak pieszcze moja dziewczyne to moj penis nie staje tak jak bym chcial. Wiaem ze to juz jest problem dodatkow nautry psychicznej. Czy viagra mi pomoze na psychike i wzwod. Nie chodzi mi na kilka razy tylko na dlzusza mete?? Czy bede teraz musial ja brac za kazdym razem?? A moze na poczatku zaczac brac witamine E?? Moze pomoc na koncentracje i wogloel . Prosze o odpowiedz na email duzy1981@poczta.fm
    Ostatnio edytowane przez Redakcja ; 04-06-13 o 14:38

  5. #5
    WTAJEMNICZONY FORUMOWICZ - MOŻE POMÓC Avatar Redakcja
    Dołączył
    Nov 2004
    Postów
    585

    Co może spowodować problemy z erekcją?

    Viagra to nie jest najlepszy pomysł. Przede wszystkim powinien Pan jak najszybciej iść do seksuologa.Problemy ze wzwodem zwykle maja panowie w starszym wieku. Na podstawie podanych informacji trudno stwierdzic, czy problem jest natury psychicznej czy fizycznej. Moze cierpi Pan na zaburzenia krążenia, cukrzyce lub inna przypadłość. Schorzenia te zwykle odbijaja sie na jakosci współzycia. Jesli nie, pomóc moze tylko seksuolog. Odradzam kupowanie viagry przez internet czy innych srodków tego typu dostepnych w sex shopach. Bardzo często zawieraja one środki weterynaryjne, czyli podawane zwierzetom. Dla czlowieka moga byc zabójcze.
    Ostatnio edytowane przez Redakcja ; 04-06-13 o 14:39

  6. #6
    Nie zarejestrowany
    Guest

    Seksuolog na NFZ

    Witam, Mam 25 lat.
    Moje problemy ze wzwodem są od początku mojego życia seksualnego. (21 lat to pierwsza próba życia intymnego) Wiem ze te problemy częściowo to stres bo do grudnia 2005 roku to ja często zmieniałem dziewczyny (trudno do tego się przyznać ale udawałem kasanowę((( ) (nie zależało mi na nich tylko chodziło mi aby zaspokoić swoje potrzeby seksualne) Myślę ze byłem uzależniony od seksu. Od młodzieńczych lat się bardzo często masturbowałem się i oglądałem filmy porno. Od stycznia jestem z nowa dziewczyna która traktuje bardzo poważnie -- kocham ja. Chce z nią być na zawsze. Od ostatniego czasu to mój penis nie reaguje nawet na filmy porno, (nie staje). Lekarz ostatnio stwierdził tak po objawach ze mam wrzody żołądka i zapalenie układu moczowego(niby juz sie wyleczyłem). Z moja nowa dziewczyna jeszcze nie próbowałem uprawiać sex klasycznego, tylko takie pieszczoty(i nadal on nie stawał jak powinien, tzn. ze już niby stanoł minie chwilka i znowu opadnie ) Co zemną jest nie tak??? Chciłbym nadmienić ze mam dużego penisa mimo tego ze nie staje całkowicie. Jakie najlepiej przejść badania żeby wykluczyć: zaburzenia krążenia, cukrzyce i inne które maja związek z tymi sprawami. chciałbym zrobić takie badania bo z tego co wiem to seksuolodzy raczej nie mają podpisanych umowy z NFZ, i warto było by zanieść mu te badania. Czy redakcja uważa ze jestem bardzo chory, po tym co napisałem??? Bo lekarz przypisał mi na te sprawy Viagre i powiedział ze coraz częściej przychodzą tak młodzi faceci z takimi problemami i ze to normalne. Mnie to bardzo dziwi mnie to w tym wieku. Do tej pory myślałem ze to jest wielki stres z nowymi partnerkami i ze przepracowanie, bo pracowałem i studiowałem dziennie. Obecnie nie pracuje tylko studiuje a jest tak samo. Dlatego mnie to teraz bardzo niepokoi. Jak ma znaleść lekarza seksuologa na NFZ w Białymstoku. A moze warto brać witamine E bo chyba pomaga na kocentracje i te sprawy. A moze psycholog mogby mi pomoc??? Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez Redakcja ; 04-06-13 o 14:40

  7. #7
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Bezradnie szukam pomocy, zyje od 3 miesiecy w nerwach. Boje sie ze nabawie sie jeszcze nerwicy. Dlemnie ten problem to koniec swiata.
    Prosze o odpowiedz najszybciej jak sie da
    Jestem autorem tego wczesnieszego listu

  8. #8
    Nie zarejestrowany
    Guest

    Choroby kręgosłupa wpływają na potencję

    Ludziska nie choroby nie cukrzyce ale kręgosłup konkretnie chodzi tutaj o odcinek lędźwiowy i ucisk na nerwy którymi biegną sobie informacje z mózgu do poszczególnych narządów nie faszerujcie się lekami tylko prześwietlenie a najlepiej rezonans i napewno jakieś zwyrodnienie albo skolioza wyjdzie na jaw
    Ostatnio edytowane przez Redakcja ; 04-06-13 o 14:42

  9. #9
    TEN PIERWSZY RAZ NA FORUM
    Dołączył
    Mar 2008
    Postów
    1
    a co myslicie o takich tabletkach ? opózniaja i pomagaja w wzwodzie? kupowal to ktos jakos przez internet czy mozna w aptece normalnie?

  10. #10
    TEN PIERWSZY RAZ NA FORUM
    Dołączył
    Oct 2008
    Postów
    1

    Mój chłopak ma problemy z erekcją

    Witam.
    Wraz z moim partnerem mamy od pewnego czasu pewien niepokojący problem. Współżyjemy ze sobą od 2 miesięcy (bardzo często aż do pewnego czasu). Byłam jego pierwszą partnerka seksualna. Pierwszy raz jest związany z nerwami, myśleniem jak się wypadnie przed druga osoba czy będzie się umiało.. wiec problemy są zrozumiałe. Współżyliśmy dość często, na początku, przed tym jak partner miał we mnie wejść było wszystko dobrze, ale jak już miało to nastąpić, to nagle jego penis opadał, mimo trudności po pewnym czasie starań dawaliśmy sobie rade i było jak najbardziej ok. ale od pewnego czasu (od jakiegoś tygodnia) już nic nie możemy z tym zrobić... opadnie i koniec... martwię się, ze może cos dolegać mojemu chłopakowi. Pomóżcie nam. Tak wogóle to mamy ponad 20 lat.. więc trochę to wszystko dziwne i niepokojące.
    Ostatnio edytowane przez Redakcja ; 04-06-13 o 14:43

+ Odpowiedz na ten temat
Strona 1 z 19 12311 ... OstatniOstatni

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Możesz zakładać nowe tematy
  • Możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest aktywny(e)
  • Emotikonyaktywny(e)
  • [IMG] kod jest aktywny(e)
  • [VIDEO] code is aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony